Google Tag Manager

One code to rule them all

Med Google Tag Manager (GTM) kan du nå endelig, ved hjelp av én kode, administrere og styre alle sporingskodene (tags) dine, og det kreves ingen hjelp fra utvikleren din.

Du kan bruke GTM til mange av dine nåværende koder:

  • Analytics
  • AdWords
  • Facebook
  • Etc.

Hos Obsidian Digital jobber vi profesjonelt med Google Tag Manager og sørger for at oppsettingen din og videre sporing fungerer 100%.

Kontakt oss på tlf. +45 60 15 71 21 eller send en e-mail til Sasa Kovacevic (Head of PPC) på sak@obsidian.dk

Uten den korrekte sporingen kan du ikke treffe riktige beslutninger i forhold til performance på salgskanalene dine. Det er derfor viktig at du får orden på datakildene dine og forbedrer kvaliteten deres ved hjelp av GTM. 

KONTAKT

Lær hvordan du får mest mulig trafikk og konverteringer med våre eksklusive tips

Contact

Hvordan fungerer Google Tag Manager?

Først skal vi starte med at definere, hvad et “tag” er.

Et tag er et stykke kode, der sender oplysninger til en tredjepart. I langt de fleste tilfælde er det Google. Uden GTM skal du tilføje alle dine tags manuelt på dit website eller app. Det smarte ved GTM er netop, at du er fri for at vedligeholde dine koder dine kildefiler på dit website.

Efter du har oprettet dit tag, skal du vælge en “udløser”. Du skal finde ud af, hvor du ønsker at dit tag skal “skydes”. Nedenstående video forklarer, hvad kernen i GTM er:

Det tar få minutter å implementere

Vil du sette opp Universal Analytics eller kanskje installere Visual Website Optimzer til A/B test på hjemmesiden? Med GTM kan du gjøre dette på 2 min.

Vi setter opp Google Tag Manager for alle kundene våre, og det er alltid viktig for oss at kunden selv eier dataene. På den måten sikrer vi kunden fleksibilitet og sikkerhet.

Vil du vite mer? Du er alltid velkommen til å kontakte oss for en uforpliktende samtale.

Kontakt oss Kontakt oss Ring: 60 73 60 60, skriv: obsidian@obsidian.dk eller utfyld skjemaet under

Website (required)